דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בטבע - בחירת עיצוב מתאים עבור אירוע בטבע 

מאת    [ 16/12/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2004 פעמים ]

בחירת הקונספט העיצובי מהווה חלק חשוב מתכנון חתונה בטבע. כל זוג מאושר רוצה שיום החתונה, היום המיוחד בחייו, יהיה מושלם. אין ספק בכך שעיצוב האירוע ישפיע על החוויה, הן של הזוג והן של האורחים. לפני שמתחילים לחשוב על בחירת המפות לשולחנות, הפרחים, עיצוב החופה וכו', כדאי להחליט על קונספט כללי עבור חתונה בטבע, בעזרתו יהיה קל יותר לבצע את הבחירות של הפרטים שירכיבו אותה.
 
חתונה בטבע מהווה אירוע בעל אווירה פתוחה, טבעית וזורמת. ברובם של המקרים, זוג הבוחר חתונה בטבע יבקש שעיצוב האירוע ישדר גם הוא אווירה זו. בפני הזוג ניצבות אפשרויות רבות בתהליך עיצוב אירוע בטבע, היות והוא יכול לקבוע את כל נראות האירוע, כלומר היכן ואיך יוצבו השולחנות, היכן יוקצה אזור לריקודים, היכן תמוקם החופה ואלמנטים נוספים, שבאולם אירועים המיקום שלהם אינו תמיד גמיש בהתאם לרצונות הזוג. תכנון נכון של האזורים השונים בהם יתקיים אירוע בטבע, ייצור הרגשה של מרחב וחופש לצד חמימות הטבע העוטף מכל עבר.  בחתונה בטבע ניתן אף להקצות פעמים רבות מספר אזורים בהם יהיו סוגי סידורי ישיבה שונים. לדוגמא, אזור בו סידורי ישיבה אלטרנטיביים, בנוסף לאזור בו ישיבה סביב שולחנות.

עיצוב החופה הוא ללא ספק אחד האלמנטים החשובים בהפקת חתונה בטבע. גם באספקט זה ניתן לבחור לעצב את החופה כך שתתאים לרוח אירוע בטבע ולקונספט שנבחר. אפשרויות עיצוב חופה עבור חתונה בטבע הן אינסופיות. יש שיעדיפו מראה עשיר וצבעוני במיוחד, בעוד אחרים העורכים אירוע בטבע יבחרו בעיצוב אשר ישדר פשטות, וישמור על האופי של הטבע הראשוני, כמובן מבלי להתפשר על היופי. לדוגמא, ניתן לעצב חופה בעלת עמודי עץ טבעיים בעלת מראה נקי ללא עיטורים, או לעצב חופה שזורה בפרחים המאפיינים את הסביבה הטבעית במקום.

אלמנט נוסף בעיצוב חתונה בטבע בעל השפעה רבה רבה על האווירה הוא בחירת הצבעים השולטים. הזוג יכול לבחור בצבעים אשר ישתלבו עם צבעי הסביבה הטבעית בה יתקיים האירוע. לדוגמא, גווני ירוק יכולים להשתלב בעיצוב אירוע בטבע באזור בו מרחבי דשא ועצים. גווני כחול יכולים להתאים לאירוע המתקיים בצהריי היום תחת כיפת השמיים. במקום בו יש שפע של פרחים, ניתן להתאים את העיצוב לצבעיהם. בניגוד לכך, הזוג יכול להחליט דווקא לבחור בצבעים מנוגדים לצבעים השולטים בטבע הסובבים. רבים אוהבים את המראה הקלאסי בו הצבע השולט הוא הצבע הלבן. זוגות אחרים, המבקשים לבחור בקו עיצובי נועז יותר יבחרו בצבעים כגון אדום או שחור. לאחר קביעת הקונספט והצבעים השולטים, בחירת הבדים המעטרים את השולחנות והכיסאות, סידורי הפרחים ואלמנטים נוספים המהווים חלק מעיצוב חתונה בטבע תהיה קלה יותר.

חוות דרך ארץ מהווה מקום יפיפה בו ניתן לערוך אירועים בטבע: אירועים משפחתיים כמו חתונות בטבע, בר/בת מצווה, ימי הולדת ועוד וכן אירועי חברה, כנסים עסקיים, פסטיבלים וכו'. אם ברצונכם להפיק אירוע בטבע, צרו עימנו קשר.
אתר דרך ארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב